Maklumat terkini:

Maklumat terkini:



PERHATIAN! yang nak mendaftar kursus...baca dulu kat SINI

Jadual terkini KLIK pada button biru dikanan blog



Assalamualaikum..

Kepada sesiapa yang berkemampuan/berkelayakan untuk mengeluarkan zakat. Kini anda boleh sumbangkan zakat anda melalui Sebuah Maahad Tahfiz (Terengganu).

Resit zakat anda boleh gunakan untuk ditolak oleh LHDN.
Sebarang pertanyaan anda boleh hubungi En Rahimi 016-9323154


Selasa, 5 Mac 2013

Perhatian kepada yg nak mendaftar kursus

Assalamualaikum ..

Maaf lah saya cuma nak cakap sikit tentang masalah peserta yang nak daftar kursus. Berulangkali saya nyatakan kalau nak sertai kursus kena daftar awal.

Syarat dari cidb untuk menjalankan kursus peserta mesti sekurang2 nya 20 orang. Tarikh yg diberikan adalah tarikh cadangan. Sekiranya peserta mencukupi 20 orang 2 minggu sebelum tarikh tersebut maka kursus boleh dijalankan.

Sekiranya tidak, kursus akan ditunda ke tarikh yang lain, mungkin sebulan selepas itu. Peserta hendaklah faham perkara ini, terdapat kursus yang terpaksa ditunda kerana hanya ada 18 orang peserta. Kursus ini terpaksa ditunda...bila dah tunda ....tiba2 ada pulak yg tanye untuk sertai kursus.

Inilah masalahnya, nak kursus tapi tak nak daftar, dekat waktu kursus baru nak daftar, sedangkan dah tau sebulan yang kursus tu nak dijalankan. Dah tau lama tapi tak ambik kesah, dekat nak mati lesen baru lah susah2.

Maaflah tuan-tuan, kami hanya nak memudahkan tuan2 semua.Saya ulang prosedur pada tuan2 bagaimana menghadiri kursus.

1.dapat jadual kursus terus daftar kat mana tuan nak kursus. isi borang dengan lengkap dan faks.
2-senarai 20 peserta akan kami mohon dari cidb untuk kelulusan.
3-kelulusan dapat dlm masa 2-3 minggu
4-sila buat bayaran jika diminta. jika kami mintak tuan buat bayaran bermakna kursus telah dilluluskan.
   Sekiranya tuan tidak membayar yuran bagaimana kami nak jalankan kursus pada tuan2, kursus boleh dibatalkan oleh cidb sekiranya tak cukup orang.
5-pastikan tuan2 ada/memperbaharui kad hijau untuk mendapatkan diskaun yuran kursus 2 minggu sblm tarikh kursus.
6.maksima peserta adalah 35 orang, terdapat kursus yang dipohon melebihi dari 35 orang, oleh itu kami akan utamakan siapa yang bayar dulu, bukan yang daftar dulu.

ulang suara...DAPAT JADUAL TERUS ISI BORANG & FAKS...






14 ulasan:

  1. Balasan
    1. saya ingin mendaftar cidb secara online

      Padam
  2. saya dafter cidb secara online..tetapi permohonan ditolak kerana gambar tidak mengikut saiz...saya sudah mencuba banyak kali tapi permohonan tetap ditolak juga

    BalasPadam
  3. macam mana saya nak daftar..pliss

    BalasPadam
  4. Kursus Integriti paling latest bln 8?? sepanjang bulan puasa ni xde kursus integriti ke? perlu segera utk renewal, as pendaftaran bln 7 mati.

    BalasPadam
  5. Ingin daftar kursus integriti.. bila call cidb sgor selalu xde answer..

    BalasPadam
  6. Ingin daftar kursus integriti.. bila call cidb sgor selalu xde answer..

    BalasPadam
  7. saya ingin mengikuti kursus cidb kat kuantan.ada ke tarikh kursus pada bulan appril ni

    BalasPadam
  8. assalammualaikum..sy tgh mencari kursus untuk tmbh bidang untuk kod bidang CE 12,CE13,CE42,CE43..Klau ada boleh emailkan pada sy di haida_ain84@yahoo.com...sy klau ada nk urgent gie kursus nie

    BalasPadam
  9. Sy kehendaki kursus hiasan dalaman dlm masa yg terdekat...

    BalasPadam
  10. Dimana cawangan cidb ada kursus sedemikian?,terima kasih

    BalasPadam